Jag är...

2kommentarer

296eb9235ae11df46747667a3b8245c3.png

Jag är fullt medveten om att jag är rätt så dålig på att uppdatera nu men jag ursäktar mitt dåliga beteende med att jag fortfarande är sjuk och har rätt mycket i skolan att orka med. I börjanav helgen trodde jag att jag höll på blifrisk så jag och R följde med hans vänner och bowlade vilket sedan ledde till ett besök på strippklubb och hemkomst vid halv sex på söndagsmorgonen. Det var inte mitt smartaste beslut då den ansträngningen gjorde att jag vart ännu mer förkyld. Är man dum så. I morgon så ska klassen på studiebesök i Vara, vi hoppas att det blir skoj. :) Nu ska jag försöka sova och hoppas att jag inte hostar sönder min hals under natten. Tjingeling raringar!

2 kommentarer

Fia

09 Feb 2010 09:20

Din nya frilla är asnajs =) Vart klippte du dig? Kram & krya på dig!

Svarat av Sandra

09 Feb 2010 10:47

Tack,det var Richards kompis Mickis som klippte mig =)

Kommentera

Publiceras ej