Jag borde...

1kommentarer

0-48b9f3d32b0faccf76ad8575b6bc7bb5.png

Jag borde kanske ha tänkt efter före när jag valde kläder i morse. Det är inte riktigt lika varmt och skönt ute nu som det var mitt på dagen. Aja, då där man tänka på det tills nästa gång. :) Idag så har jag och maddo suttit hemma hos henne och skrivit projektplanen, alex var sjuk så han fick delta via msn i stället. Hela fem timmar satt vi och skrev- men riktigt bra blev det. Nu är jag på väg hem till en tom lägenhet igen. Känns inte helt okej men vad gör man? R är i skövde för tillfället och det lär ju bli spännande att se hur länge han ska vara där. Haha, nu medans jag satt och skrev detta så fick jag uppleva min första biljettkontroll i Göteborg. Jädrans vad fort de gick. Spännande :p hoppas ni får en trevlig kväll så skriver jag nog när jag kommer hem igen :) tjingeling!

1 kommentarer

Maddo

15 Feb 2010 21:10

ooh, spännande med kontroll! :P Hoppas det gick bra hem! du hade ju fått sova hos mig om du ville! La upp en förtjusande bild på dig i bloggen ;)

Kommentera

Publiceras ej