Jag fick...

2kommentarer

570b3774111c21a8ee7edb1c9cab18c5.png

Jag fick gå och lägga mig ensam ikväll. Suck. Jo, hade redovisning idag. Kändes som att det gick helt okej. Hoppas hoppas. Sen for jag hem och jag och R for och handlade. Till middag lagade R potatisgratäng med nötytter lår till. Mycket gott. Vi delade även på en flaska vin. Mycket mysigt. Sen vart det film och självklart så somnar R i soffan. Jag sa till honom ett antal gånger att gå och lägga sig, men icket. Så till slut gav jag upp och gick och la mig ensam- det börjar kännas naturligt att sova själv nu och vill han inte lyssna så får det fan va. Aja, i morgon så ska vi fara till Säffle över dagen och träffa hans familj- på mitt initsiativ. Hoppas det blir bra. Saknar ewe gånger två, saknar cissi, anna, jenny gånger två, jessica, sanne, josefin, josefine samt min familj och många fler. Jag längtar hem. Nu ska jag försöka sova lite. Tjingeling!

2 kommentarer

Maddo

14 Feb 2010 00:43

njut av helgen nu gumman! Många kramar och vi ses på måndag! =)

Evelina

16 Feb 2010 08:16

Saknar dig med min lilla gullhumla!:) Puss

Kommentera

Publiceras ej