Lördag

0kommentarer

Igår så var det fredag, rent logiskt eftersom det är lördag idag. Jag klev upp kvart över fem med R för att åka med honom in till stan då jag trodde att skolan skulle öppna runt sju - men tji fick jag :P Tur att vi har ett 7eleven nära skolan där man kan sitta och hänga med en kaffe. =)



På förmiddagen hade vi föreläsning av Snygg-Lars! Habba-habba vad snygg han är! Dock kunde jag inte riktigt njuda av ögongodiset då jag hade en sån fruktansvärd mensvärk. Tur jag hade Maddo som tog hand om mig och satt och strök mig över ryggen på precis rätt ställe så jag överlevde lektionen. (jag tror att jag har hittat en riktigt fin vän i den där flickan faktiskt.) Alex var jätte söt och såg så orolig ut när jag la mig över bänken och bara grät av smärta. Ja, inte mycket att göra åt saken faktiskt men dom är snäll mot mig och det värmer i hjärtat.

På eftermiddagen så hade vid fysisk aktivitet med Snygg-Lars också. Tränade motorik och koordination. Reaktion och snabbhet tror jag det var också. Jag var inte Med så mycket då jag knappt kunde stå rakt men det var intressant att se i alla fall =)

Det är rätt så krångligt att studsa två bollar i exakt samma takt, och att sedan göra det då man går på en bänk var inte det enklaste. Detta var bara en av övningarna som vi utförde.

Idag så fick jag ett sms av J i min klass som frågade om jag och R hade lust att hitta på någonting. Så det blir nog in till göteborg och kanske spela biljard och dricka en öl(?) och kanske dansa lite =) Jag ser fram emot det =)

Nu sitter min älskling och är en allmän lök i soffan =) Han är så söt - speciellt då han läser högt för mig men massa olika dialekter. ;) Haha! Jag har det bra :D


Visst är han söt när han är koncentrerad? ;)

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej