Misshandlad

2kommentarer

Hej och hå!

I morse så fick R lyfta upp mig ur sängen för att jag skulle ta mig till soffan och under dagen som gått så har det bara blivit värre. Usch!

Varför? kanske ni undrar. Jo, så här är det.

Jag har inte tränat sedan i November (fy på mig inte bra) och nyligen varit sjuk i lite över tre veckor. Som de flesta av er vet så läser jag Hälsa och fysisk aktivitet nu vilket inbär att vi har fysisk aktivitet på schemat. Vi började med detta i tisdags men då var jag inte med utan satt bara brevid. Igår var jag med på den tre(!) timmar långa lektionen. Sedan gick jag på banken och fixade lite ärenden och for hem för att ha lite "bonus-tid" som vår lärare ordinerat. (När man har Bonus-tid så får man inte tvätta,städa,diska och göra andra sysslor utan man ska ta hand om sin psykiska hälsa ;)) Sedan var det iväg till träningen/jobbet på fysiken.

Bussen in till stan var så knökad med folk att jag fick stå upp hela vägen(tränar balansen iofs så det är ju bra) och sedan var det då challange som är lite grann som en hinderbana och cirkelträning med bara dom roiligaste redskapen. Jag var inte med så värst mycket på passet men att bara plocka fram och ta bort alla grejerna var ju ett träningspass i sig :P

Så, jag känner mig misshandlad. Kan knappt gå för det gör så ont i mina stackars små muskler. Buhuuu! Jag vill at R ska komma hem ochge mig massage nu! =(


Aja, återtill pluggidugget =)
Tjingeling!

2 kommentarer

Maddo

25 Feb 2010 13:50

Hahahaha, fröken sa att människan är ond av naturen och jag småler när jag läser om din träningsvärk ;) Tänk... dag 2 brukar vara värst! ;)

Svarat av Sandra

25 Feb 2010 13:57

Mmmm... men det ä inte konstigt om hon tycker det då hennes favoritband är greenday :P fast jo jag förstår att du ärä skadeglad :P

Kommentera

Publiceras ej