msn-konferanser och skitsnack

1kommentarer

07.15 i morse så vaknade jag återigen av att jag inte kunde andas. Jag är så fruktansvärt less på det här nu! =/ Klockan skulle inte ringa förens 8.00 så jag låg kvar i sängen och drog mig i ren protest. Det funkade dock bara en kvart innan jag steg upp och gjorde kaffe samt kokade ägg. Sedan satte jag mig i soffan och kollade på tv i väntan på att klockan skulle bli 9 och alex o maddo skulle komma in på msn för o diskutera våran redovisning.

vi var inte riktigt lika effektiva idag som vi var igår men vi vart klar med allt tills elva i alla fall. Så nu är det bara att läsa igenom planen några gånger och sen ställa sig framför spegeln och öva öva öva så det sitter tills på torsdag =)



Första och enda bilden på mig och maddo ihop..
Även om jag har en sjukt rolig projektgrupp så blir man gött less på att plugga ibland. Ibland får man damp helt enkelt :P


Ibland kännd det som att man vill slita sitt hår, göra fula grimager och skrika rakt ut - då är det lika bra att göra det ;) Så den här bjuder jag på!

Nu - Mera pluggis! Tjingeling raringar!

1 kommentarer

Maddo

16 Feb 2010 15:57

Fasiken vilka snyggingar vi är! ;) Jag kände att jag iaf va effektiv i morse.. :P Satt ju med pp :P ;)

Kommentera

Publiceras ej