På't igen

0kommentarer

God morgon! Nu har jag suttit och druckit kaffe och kollat mailen samt sökt efter forskningsrapporter om e-nummer och e-tillsatser. Inte så lätt att hitta men vad gör man inte för att göra ett bra arbete.


Betsy frös lite här i helgen!

För övrigt så sov jag nästan hela eftermiddagen och kvällen igår - när R kom hem så sa han att det kändes som att jag hade feber igen. Kul. Jag som äntligen höll på att bli frisk har återigen fått ont ihalsen och går runt med ett konstant tryck i öronen. Ja och så är jag otroligt trött. Helt sannslöst! Ska jag aldrig få bli frisk? Jag skyller på vädret!  Det verkar ju inte hjälpa att man klär sig i täckbyxor och 15 lager kläder. Suck.

Bjuder på en bild av oss från helgen så ni har nått att skratta åt under dagen ;)



Nu : 15 lager kläder och gå ut till bussen. BURR!

Kommentera

Publiceras ej