Snö och mys

1kommentarer

Idag har det snöat konstant heeeeeela dagen, jag är så less på snö nu! Det ligger säkert 30 cm på marken nu, ska vi aldrig få sommar?

Jag och R tog oss iaf till sist ut till ica (som ligger kanske 100 meter bort). he vart på med täckbyxor o tjocksockar, mössor o vantar och så begav vi oss. R åkte i snön en gång och jag åkte väl i snön kanske 10 gånger innan vi kom till ica. På vägen hem så åkte jag i snön säkert 10 gånger till, fast då gav jag igen med att snö-mula honom :D Haha! Jag är bäst! =)

Tänkte lägga upp lite mer bilder som inte kom med i mitt förra "bild"-inlägg. =) Håll till godo! =)


Fina Angelica och Albin som även är våra grannar (dockbor dom i ett annat hus men jag räknar dom som grannar)


Tydligen har vi nån bitterfitta till granne som tycker det är för tidigt att stiga upp vid sju-åtta på morgonen -Synduu!


Helt fantastiskt goda kakor! Tror verkligen att Ewe skulle älska dom! ;)


Alex och Maddo - min underbara projektgrupp =)


Jag och R var på Ikea i torsdags för att köpa lite saker som vi behövde. Jag hittade världens coolaste tvättkorg och även en sjukt snygg klocka =D


Mastodont-klockan som vi ska ha i köket! :D Jag är så nöjd! (Den är helsvart men det är diskbänken som reflekteras i glaset ;))

Idag så har vi mest bara myst (förutom att bråka i snön då) och så har vi även bakat hallon-muffins och gjort negerbollar. Mumma! =D Nu ska vi fortsätta mysa till lite Disney-filmer. Önskar er en underbar kväll. Tjingeling!

1 kommentarer

Anna

21 Feb 2010 13:05



Åh..de där kakorna med kladdkaksmak är så otroligt goda!! Framförallt när man doppar dom i mjölk:) hm..nu vart jag ju sugen på dom:(

Kommentera

Publiceras ej