Tryck ner och le

2kommentarer

Så ja =D Tillbaka till verkligenheten och skriva om någonting roligt eller åtminstonde lite komiskt i stället. =) Nu ska vi vara glada "så länge du ler är vi nöjda". Vi kör på den, jag ska le.

I alla fall. insåg att jag inte hade några rena underkläder! =O Usch jag måste bli bättre på att ta tag i mitt liv o tvätta. Men men! I alla fall så är jag så innerligt tacksam mot min mor för att hon har lärt mig att handtvätta =) Det går relativt fort, man behöver inte boka tvättid, inte springa ner i källaren miljarder gånger och ja det är ganska bekvämt ;) Och sen är det bara att hänga tvätten på elementen i lägenheten.

Dagens tips : Om man har bråttom och precis har handtvättat lite kläder och inte har en torktumlare i lägenheten så är en hårtork väldigt bra att ha, det går skit fort att torka kläder med en hårtork faktiskt :D

jag får ofta höra folk som gnäller över att man blogga och att alla har en jävla blogg. Så jag tänkte förklara varför jag har min blogg.

Jag bloggar inte för att bli känd eller rik eller för att provocera. Jag har inte bott hemma i Umeå på 4½ år, jag har min familj där uppe och många kära vänner som bor där. Efter att ha gått tre år i Västerås så har jag vänner som bor lite var stans i vårt avlånga land. Den här bloggen är för dom. Eftersom vi alla har gått vidare med våra liv så hinner man inte tala med alla vänner varje dag. Min blogg handlar om mig, mitt liv, vad jag gör, vad jag tänker, vad jag känner, med och motgångar. Diskussionerna om hur en blogg ska vara är många, personlig men inte privat får jag ofta höra. Men det här är mitt liv, min blogg. Den är personlig och oftast så är den väldigt privat - för det är sån jag är som människa. Vill ni inte läsa så låt bli - det är frivilligt faktiskt.

Men den här bloggen är även för mig. Just känslor kan vara jobbigt att prata om, ibland är det lättare för mig att uttrycka mig i skrift och detta är min frizon där jag får skriva vad jag vill när jag vill.

Jag uppskattar jätte mycket när ni komenterar och brukar försöka komma ihåg att svara på alla komentarer( detta gör jag i samma inlägg som ni komenterar).

Jag hoppas att ni uppskattar denna "kontakt". Lämna gärna komentarer om det är någonting speciellt ni vill veta. =) Det finns mycket som jag inte skriver i bloggen , speciellt som hndlar om skolan - är ni intresserarde av att veta mer om skolan eller ska jag hålla det på den ytliga nivån?

Nu ska jag ta och göra nått vettigt.

tjingeling!

2 kommentarer

Sissi

11 Feb 2010 21:28

Jaa fortsätt o blogga, alltid så kul att läsa hur det går för dig vännen. Och ett plus är såklart att du e himla söt på alla bilder ;). kramar i massor

Maddo

12 Feb 2010 07:50

Inget påtvingat leende hoppas jag! Äkta vara ska det va! ;)

Kommentera

Publiceras ej