Tusen ord

1kommentarer

Tusen ord är ganska mycket. I times st 12 så är det ca 2 a4 sidor med bara text. Det skulle nog bli rätt så jobbigt att läsa. Det sägs att en bild säger mer än tusen ord så vi satsar på att lägga upp massa bilder med en bildtext till så  ni hänger med =)



Maddo målade en rosa prick på min hand och sa " haha, I pinked on you", detta ledde senare till "Haha, i have you'r pink on my face"(rosa halsduk).



Jag har världens knäppaste och underbaraste sambo. Här satt han och spelade för mig medans jag lagade mat. =)


Nya frisyren - ostylad. En inte så nöjd Sandra.



Fylle-bowling med R's bekanta


Maddo i bilen på väg till Vara


Det är inte alltid lätt att plugga ;)


Såg detta utanför skolan - så läckert!


Längtar ihjäl mig till sommaren då man kan få klädd i fina leggins utan att frysa ihjäl!



Ute på harry's i Säffle. Richard hittade två ragg under kvällen ;)

Richards barndomskompis emil och någon micke med flickvän. Var en himla rolig kväll! =)



Mera bilder kommer inom kort! Blir så förbannat långt märkte jag ;)

1 kommentarer

Maddo

21 Feb 2010 08:53

roligt med bilder!! :)

Kommentera

Publiceras ej