Vänner

1kommentarer

Vänner är speciellt. Det är få förunnat att ha riktigt bra vänner som man kan lita på och känner sig bekväm att prama med om allt. Oftast så tar vi våra vänner förgivna och glömmer bort att tala om för dom hur mycket vi uppkattar att de finns i våra liv.

Jag har flyttat ganska ofta de senaste åren och varenda gång man flyttar så ångrar man att man inte umgicks mer med vissa personer. Att man inte talade om för dom att dom är vackra människor som man uppskattar.

Jag har en otroligt fin vän. Hon bor numera 55 mil ifrån mig och jag saknar henne! Därför så vill jag tala om för henne att hon är vacker, inte bara utseendemässigt utan att hon har ett otoligt vackert hjärta och att jag är glad över att hon är min vän.

Anna, jag saknar dig!


Denna vackra kvinna har även en blogg som ni finner här.

1 kommentarer

Anna

25 Feb 2010 17:17

Åhh... :) Vad glad jag blir!!

Kommentera

Publiceras ej