Varför måste man ha en rubrik?

1kommentarer

Kom inte på någon vettig rubrik så de får bli som de blir :P

Jag låg ochtänkte igår. Har försökt få tag på en vän i ca en månad, har ringt kanske tre fyra gånger , skrivit nått sms när jag kommer ihåg det, skrivit iaf två gånger på msn helt utan svar. Så kom jag o tänka på att det kanske är hennes sätt att ta bort mig från hennes liv. Att visa klart och tydligt att hon inte vill ha någonting med mig att göra. Så jag skickade i alla fall ett nytt sms till henne och frågade om hon lever - än har jag inte fått nått svar och får jag inget så får jag väl erkänns för mig själv att hon tyvärr inte vill veta av mig. Sånt är livet antar jag.

Idag är det seminarium - jag kommer nog inte säga många ord har så himla ont i halsen=( Blä! Men idag kommer R hem i alla fall =) Det är mysigt =) Ojojojoj! Måste skynda mig att klä på mig så jag inte missar bussen! Tjingeling!

1 kommentarer

Anna

04 Feb 2010 13:16



Myyyys:) Hoppas ni får en fin helg ihop!:)

Kommentera

Publiceras ej