Dag två avklarad

3kommentarer



Kort taget med min nya telefon. En Sonyericsson Satio! jag är såååå lycklig! Det gick lite halvtaskigt att blogga från den men det är nog bara för att jag inte är van. Men det var hur som helst jätte enkelt att lägga upp bilder! Tack gode gud. Nu kan det bli lite roligare uppdatering för er =)

Måste också korrigera ett fel i tidigare inlägg. Maddo är 24 och inte 25 som jag skrev - hon fyller 25 i år och det var tydligen viktigt att rätt var rätt ;o)

idag så delades vi in i grupper, en A och en B grupp och varje grupp delades sedan in i tre stycken projektgrupper. Jag kommer att göra mitt Hälsoprojekt med Maddo, Alex och en Daniel som inte var där idag. Vi har valt arena och även börjat att specificera oss lite i vilken målgrupp och vad syftet är. Tror till och med att vi lyckades med att besvara de didaktiska frågorna - Vad , hur, varför? Jag känner personligen att det är just hur som är lite krånglig. Det finns så många sätt och man vill ju så mycket. Men men, man får tänka på att begränsa sig lite och inse att man kan inte ändra hela världen med ett projektarbete.

I alla fall, dag två är avklarad! Nu ska jag läsa litet och sedan blir det en tidig kväll igen - jag fattar inte varför jag är så trött? Usch!

Aja, tjingeling på er!

3 kommentarer

Karin

19 Jan 2010 23:10

Vi ska också göra ett hälsoprojekt denna kursen ^^

Svarat av Sandra

20 Jan 2010 08:33

Oh! Nå kan man alltså ringa dig för uppslag och ideer då? =D

Maddo

20 Jan 2010 09:07

jag som tycker vad är svårast! :P Gött att vi kommit igång! :)

Kommentera

Publiceras ej