Enselipensam

1kommentarer

Nu har Richard farit till stockholm igen - jag undrar hur många veckor till han kommer behöva fara dit och jobba =/ Jag sitter som vanligt och tycker synd om mig själv för att jag är ensam. + att min mage inte mår allt för bra idag =S Blir nog en tidig kväll ikväll, måste ju fara in till Göteborg på förmiddagen för att prata med en Matilda.

Ja ewe, jag har fått jobb på ett gym som heter Fysiken och ligger inne i göteborg. Ersättningen jag får för att jobba där är att jag får gymkortet. Det är inte mycket men jag har verkligen inte råd att köpa ett gymkort och dessutom så får jag lära känna lite mer folk och det är ju altid bra =) Jag berättar mer i morgon då jag vet mera =)

Nu tänkte jag  kolla på Aladdin och rövarnas konung =D Försöka pigga upp mig själv lite granna  alla fall =)

Tjingeling

1 kommentarer

Maddo

24 Jan 2010 22:43

WIIIEEE!! Grattis!! Det ska vi fira! När börjar du?? Hurraaaa!! :)

Kommentera

Publiceras ej