Fullst?ndigt on?digt...

0kommentarer

115721a92e9ffed31b9debfb7cbc3efb.png

Fullst?ndigt on?digt vetande f?r i princip varenda m?nniska f?rutom v?r hyresv?rd - men jag delar med mig i alla fall. Om man s?tter ugnen p? 200 grader och l?ter den st? som p? bilden(allts? st? ?ppen) en hel dag, ca 14 timmar, s? blir det en uth?rdlig temperatur i k?ket. Energismart? Nej! N?dv?ndigt? Ja! Jag ?r f?rbannat less p? att man m?ste sitta med dunt?cke och v?rmedyna i soffan f?r att inte frysa ihj?l. Till sovrummet kom vi p? den eminenta id?n att vi s?tter in en kup?fl?kt s? vi inte fryser ihj?l d?r inne. Energismart? ?ter igen nej. N?dv?ndigt? O ja! K?nns som att det vore smartare av hyresv?rden att t?ta v?ra f?nster - Mmm, dom ska kolla p? det. Morr! I morgon ringer jag till dom och d? l?r dom f? veta att dom lever! Jag v?grar betala 6000 kr i hyra om det ska forts?tta vara ca +15 grader inne. Jag fryser ihj?l! Hmm, nu vart jag gn?llig igen. Det f?r ni leva med. God natt :)

Kommentera

Publiceras ej