Ibland så bllir man så ledsen på världen

1kommentarer

Dumma bussar!

Där stod jag ute i kylan i träninskläder och med vattenflasan i ryggsäcken och så kommer inte busshelvetet! Åh! Jag blir så ledsen! Varför blir det så här? Jag som vvar himla sugen på att både träffa Maddo och på att äntligen få träna lite. Suck stön pust gnäll.

Det är inte rättvist! Varför kan ingenting gå som jag vill? Men men. Får fara in en annan dag o hitta dit. Kanske på fredag då vi ändå ska in och ha föreläsning och billjard med klasen =) Då kan Richard få visa mig vart det ligger =) Oh, på tal om Richard måste jag komma ihåg att fylla på busskortet åt honom så han kn följa med mig till skolan då. Mmmm.. mysigt =) Nu blir det mera folkhälsorapport. Puh!

1 kommentarer

Maddo

29 Jan 2010 00:19

gick inte att kommentera din blogg tidigare! :'(



Vi ses imorgon!! KRAMAR!!

Kommentera

Publiceras ej