Klantarsel!

1kommentarer

Jag är ett riktigt klantarsel jag, jag satte mig ned med papprena från skolan nu och skulle kolla så jag hittar i morgon då min första dag på Göteborgs universitet startar. Och vad ser jag? Jo, det är typ 3 böckar som jag ska ha införsskaffat tills i morgon =O Det hade ju inte jag sett när jag snabbskummade igenom papprena i veckan då de kom. =/ Hmm.. Aja men en av böckerna har jag redan och deandra får jag väl försöka hitta på nått bibliotek inne i göteborg i morgon efter registreringen då. Klantigt som tusan att inte kolla upp sådant innan - så typiskt mig.

Idag så for R tillbaka till Stockholm för tat jobba och ska vara där tills på torsdag, fast har jag tur kommer han hem tidigare precis som han gjorde förra veckan. =) Men nu ska vi inte hoppas på för mycket för då blir man bara besviken.



Igår så var vi till och med lite sociala med hans vänner. Vi åkte ut ca 1 mil utanför det hål vi bor (mitt ut i obygdn så att säga) och satt och tittade på när lite folk spelade guitarr hero och drack öl =) Jag vart bjuden på en öl och vart även tvingad att vara med på ölspelet. Det var rätt så trevligt, satt och sög på min burk under hela spelets ggång och sedan vid tolv (då hade vi vart där i kanske två timmar) så for vi hem och mös i soffan i stället.

Mycket text :P Bjuder på lite bilder från gårdagen för att lätta upp litet =)



Angelica och Lillian(?)



Benny, Albin och Richard



Albin , Angelica och Theresa



Trött Richard - det var när jag såg detta kortet som jag fattade beslutet att vi skulel fara hem o dega i stället.

Evelina min skatt som har flyttat upp till Rovaniemi(stavas det så?) var så himla gullig idag så jag måste bara nämna henne här. Jag bad att få se en runttur på huset där hon bor och tänkte att hon kanske kunde lägga upp en bild från varje rum eller nått, men icket. Hon gör sig besväretatt filma en liten rundtur åt mgi :D Så himla söt. Klicka på hennes namn så kommer ni till hennes blogg =)

Nu ska jag kolla på film och tycka synd om mig själv för att jag är aldelens ensam i hela världen!
Tjingeling!

1 kommentarer

Evelina

18 Jan 2010 09:47

Hade du trevligt där hos hans kompisar? Btw så var du skitsnygg! Saknar dig..

Kommentera

Publiceras ej