Morgon dag tre

0kommentarer

Nu är jag nästan klar att fara, ska bara ta på mig skor och jacka. Dock är det fortfarande 23 minuter tills bussen går så jag får la sitta här en stund =) har i alla fall varit duktig, ätit frukost(hör och häpna), gjort kaffe och hällt i en termos att ta med mig till skolan, klätt på mig, packat väskan, pratat med lillebror och pratat med Richard. Hoho jaja. . ibland är man produktiv.

Idag går jag 10.15 - 15.30 låååååång dag. Men förhoppningsvis så blir den rolig =) Sen är det självstudier imorgon och på fredag =) Och dessutom så kommer Richard hem i morgon =) Jejj! =)

undrar om man kan få med klassen ut på en öl på fredag kväll kanske? Vore lite roligt att lära känna dom bättre =) Fast frågan är ju om dom dricker öl- dom flesta verkar vara värsta hälso-freaksen :P Haha. Jag får helt enkelt fråga =D

Nej nu ska jag gå ut. Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej