Nu ligger...

2kommentarer

0-7166902b726bca4d6bcb7885f8d14408.png

Nu ligger jag och försöker sova och eftersom inte richard är hemma så stjäl jag hans sida av sängen. Detta resulterar oftast i att jag ligger och kollar på fönstret där richard varit så fyndig att han hängt upp en av mina nallar i en snara-tack för den raring. Om personen som gav mig denna underbara nalle för 4 och ett halvt år sedan skulle se detta så vill jag bara säga att det inte är nått illa menat, bara vår sjuka humor. =D Jag ville i alla fall dela med mig, så nu vet ni vad jag kollar på när jag ska sova - en hängd nalle. Hoppas det går bättre för er att sova än det gör för mig. Tjingeling!

2 kommentarer

Maddo

25 Jan 2010 10:46

Snygga gardiner! är det panelgardiner?



Tack! =) Egentligen var mitt mål att leva med mig själv men nu mår jag ju bra så.. :D

Svarat av Sandra

25 Jan 2010 13:26

Ja det är det, det är våra "jul-gardiner" som fortfarande sitter uppe. =P Fanns att köpa på rusta innan jul =)

Kommentera

Publiceras ej