Orkar inte

3kommentarer

Hade tnt berätta om gårkvällen, men jag orkar inte.

Hade tänkt fara till Maddo idag men jag har förutom att jag var bakis på morgonen så har jag haft ont i halsen och ont i huvudet hela dagen. denna fina huvudvärk utvecklades sakta men säkert till migrän och gick inte att stoppa trots alla mina försök.

Just nu är det heller inte allt för bra mellan mig och R, det känns osm att vi har stora beslut att fatta och det är inte alls nå roliga saker att ta beslutom. För övrigt så far han till stockholm i morgon kväll igen. Det känns som att detta kommer aldrig att funka. 3 månader med veckopendling? Jag är livrädd att detta ska bli för tungt. Jag har redan haft ett sånt här förhållande och det är jävligt jobbigt, jag orkar inte en gång till.

Nu  skka jag gå och gräva ned mig under mitt täcke igen. Fy fan för migrän!

3 kommentarer

Maddo

31 Jan 2010 08:41

Det kommer fler gånger! Vi ses på måndag gumman! Ta hand om dig nu. Kramar

Anna

31 Jan 2010 13:34



Det klarar du Sandra! Tänk på att ni får tid ihop senare! Kramar

Svarat av Sandra

31 Jan 2010 20:23

Tack för de snälla orden! Ska försöka tänka possitivt =)

Kommentera

Publiceras ej