Söndag i ensamhet

2kommentarer

Nu sitter jag här! Hej hopp, underhållande? Nej!

Jag känner mig less på det mesta just nu, som de flesta vet så avskyr jag att vara ensam. Samt så avskyr jag att inte ha en vardag. Jag behöver en vardag för att kunna slappna av och känna mig tillfreds med livet. Så nu när jag flyttade ihop med R så tänkte jag att "gud så skönt, äntligen en vardag då jag pluggar och han jobbar måndag till fredag och kommer hem varje kväll", men icket! Idag så for den lilla sparveln upp till Stockholm för att jobba och kommer inte hem förens på torsdag - så mycket för den vardagen Sandra!

Så nu sitter jag här, i ett hål i marken. Skolan har inte börjat här nere än så jag kan ju inte direkt säga att jag känner nått folk här. Och jag som avskyr att vara ensam! Lyckat!

Hmm.. ja, jo, jag är bitter. Hatar Rs chef så inåt helvete just nu - kunde han itne ha fått fara iväg på traktamentesjobb till sthlm medans jag bodde där? Näe, vi väntar med det tills jag flyttat ned till honom så jag blir tvungen o sitta här o kolla i väggen! Okej, så illa är det itne, har en hel del o pyssla med. Plugga massor samt fixa i ordning lägenheten och packa upp och organisera saker. Men det är inte lika kul när man vet att man endå måste sova ensam på kvällen. Suck.

Fick ett klagomål att jag var med på för lite bilder i förra inlägget så jag lägger upp några egobilder då ;o) Allt för dig raring!




Hoppas du vart nöjd nu Ewe ;o) The things I do for you!

2 kommentarer

Karin

10 Jan 2010 22:27

Vet inte om det hjälper eller gör det värre av att lyssna på Alanis Morisette - Ironic, men den passar...

Eveliina

10 Jan 2010 22:36

Oh la la la....



.. I love you baby....



Oh la la la la...



...Love me tonight :)



Puss

Kommentera

Publiceras ej