Tokryck

0kommentarer

Hej!

Idag så talade R med hyresvärden igen, den här gången hade jag tvingathonom att nämna de åtgärder vi vidtagit för att stå ut med att leva här och hör och häpna så fick vi respons. Hon skulle genast skicka en arbetsorder till nån som skulle fixa det. Så i nästa vecka kanske om vi har tur =) R tror att dom kommer den här veckan med det betvivlar jag starkt.

Fick även ett tokryck i eftermiddag efter ca 4 koppar mörkrostat kaffe och packade in alla böcker jag kunde hitta i bokhyllan samt sorterade dem efter författarens efternamn. Sedan tog jag äntligen tag i det extremt tråkiga och plockade ner alla julprydnader. Puh! Nu är det bara granen som står kvar- dock helt tom på saker men jag har ingen aning om vart R kan ha lagt kartongen till den så den får stå ett tag till. Åh, just ja, julgardinerna hänger uppe också men dom får hänga tills jag tvättat och strykt gardinerna som ska upp - vilket förhoppningsvis blir i morgon om jag bara lyckas lägga mig i vettig tid så jag orkar kliva upp någon gång.

Bjussar på en bild också som egentligen inte har någonting med texten att göra , men det är ju roligare att läsa texter om det finns en bild till =)

Kommentera

Publiceras ej