Uppdatering

1kommentarer

Hej hopp! Nu har det varit urusel uppdatering från mig på sista tiden!


Julen spenderades i Säffle med Richard och hans familj, det gick väl helt okej egentligen. Vi överlevde i alla fall =)
På julaftonsmorgonen så vaknade vi hemma i våran lägenhet och låg och åt choklad i sängen och öppnade julklappar. Så himla mysigt!

Sedan for vi till Säffle och åt jullunch med hans mor och hans lillebror. Det var ganska trevlig. Vid sextiden så for vi till Richards pappa och hans sambo. Det var. . hmm. . intresant kanske?


Kvällen avslutades dock på ett bra sätt med Richards kompis och en öl. Najs!

Juldagen firades med Rs vänner och utgång, det var intressant det med.

Den 26:e december så for vi upp till Umeå, dagen börjades med att vi fick försöka skotta ut bilen klockan åtta på morgonen. 30 ccm blötsnö. Kul! Det tog ca 14 timmar för oss att köra från säffle till umeå i det förbannade snöovädret. Bajs! =P Men det var mysigt i alla fall =)


[Camilla, André, Mamma, Jag, Richard]

Hemma i Umeå så bodde vi hos min mor. Hon var snäll och lät oss få hennes sovrum så hon tog bäddsoffan i vardagsrummet. Dock så fick hon Richard att bli dödligt generad redan första kvällen vi var där, hon kom och sa att "Tänk på att den där sängramen inte är så stadig" och Richard häll på att skämmas ihjäl. Haha!

Vi hann med en lilla-julafton hos Camilla och André också. Ännu mera julklappar delades ut och jag fick en super fin klocka av C och A samt underbart fina klappar av mor och bror. =)

Så himla söt klocka!

Det vart inte så hemskt mycket gjort under tiden i Umeå. Träffade Jenny samt Hannah och Jonas. Det var himla trevligt. Nyår firades ute i Lögdeå hos moster och morbror och så sov vi hemma hos mormor och morfar.


Morbror och Richard


Hahaha! Det vart lite slirigt där ett tag =P


Annelie oc Moster på tolvslaget uppe på Hallberget


Vi på tolvslaget uppe på Hallberget. Kallt som tusan!


Älskling och Morbror Steffe efter Skran-race! Haha! Älsklingen vann överlägset!


Min stolte skran-åkare!


På väg hem igen den 2a januari. Tråkigt less på att åka bil. =P

Uppdaterar mer lite senare =) Kram

P.S.
Jag saknar mina vänner i Norrtälje så mycket att det gör ont i hjärtat!

1 kommentarer

Anna

09 Jan 2010 16:26



Det var på tiden att du uppdaterade ! ;)



Saknar dig med.. Det kändes lite konstigt på juldagen efter att du hade messat på kvällen..i år var du ju inte med...

Jag hoppas iaf att du mår bra Sandra!

kramar

Kommentera

Publiceras ej