Woho!

0kommentarer

Idag så kom R hem, helt underbart =) Vi har mest legat i soffan och myst till One Tree Hill hela kvällen. Sen så pratade jag med Anna som nyss är hemkommen ifrån dominikanska republiken. Sjukt vad jag saknar henne alltså. Kul att vi ändå kan prata fortfarande =)

I morgon blir det skola, R får följa med trots att jag inte har fått något svar ifrån min lärare. Det blir som det blir. Och så självklart så har vi ju billjard med klassen efteråt! =) Det blir verkligen toppenbra! =D I promise!

Från en sak till en annan, jag är lycklig. Visst, jag är fortfarande oroad över att R jobbar i stockholm men just för tillfället så är han här och förhoppningsvis så behöver han inte åka igen (jag intalar mig det för att helt enkelt inte ge upp även fast jag vet att han mest troligt måste fara till stockholm igen på söndag.). jag tänker låta mig själv leva i denna fantasi-bubbla åtminstonde över helgen. Så får vi ta det som det kommer sen. =)

Nu ska jag ta o krypa till kojs och kramas heeeeeela natten lång och förhoppningsvis sova gott för första gången den här veckan =)

Tjingeling på er raringar!

Kommentera

Publiceras ej