Woho!

0kommentarer

Nu är R på väg hem från jobbet. Blir o fara till Trollhättan och kolla på en telefon till mig =) Jejj!

Idag har jag :

Tvättat fyra maskiner med tvätt

Diskat vårat berg

Badat blommorna i badkaret

Äntligen hittat igen kartongen till julgranen och ställt undan den i ett skåp med resten av julprydnaderna

Hängt tvätt i lägenheten för att jag är lat och inte orkar gå ner till tvättstugan nå mer

Plockat undan massa saker

Planerat för middagen

Bäddat rent i sängen


[Vilken klycha, vem sover vart?] Fick äntligen tummer ur och fick bädda med julklapparna från mamma! =)



Nu är jag helt svett och väntar bara på att de sista blommorna ska dra till sig lite vatten från badkaret så ska jag duscha sen =)

Nu blir det en kopp kaffe för min del - för jag är så bra diag! :D

Kommentera

Publiceras ej