Beställde ID smink i veckan och idag låg d...

0kommentarer

20100709146 (MMS)

Beställde ID smink i veckan och idag låg det i brevlådan när jag kollade posten.:D riktigt bra bemötande och bra service, 949 kronor för allt detta och då behövde jag inte ens betala någon frakt. Bloggar från mobilen så en länk till sidan dyker upp i morgon med bilder på hir sminker ser ut på. Om ni funderar på varför jag är så nedstämd kan jag berätta att mycket beror på attjag har fåtten infektion i munnen på grundav min visdomstand så jag har grymt ont, dessutom så känns det som att det spridit sig till bihålorna. Ja med min tur är jag inte förvånad. Jag är världsbäst på att bli dundersjuk. =/ That's my life. Nu ska jag ta en till antibiotika-tablett och sen lägga mig och försöka sova bort smärtan. Men det possitiva är ju att jag fått hem massa roligt smink som jag får lära mig att använda =D tjigeling

Kommentera

Publiceras ej