Fredag

1kommentarer

I morse så vart jag och richard väckta av mamma vid sju på morgonen, ve och fasa! Dock så kom hon med kaffe + att hon strax efter ropade att frukosten var klar så det var ju inte så illa. Dagen till ära så bjöds det på mannagrynsgröt(som är min fabbo) med mormors hemmagjorda drottningsylt. UNDERBART!

Nu ska vi strax ta oss iväg mot sundsvall och Deltaträffen, det ska bli himla roligt även om jag känner mig rätt så otaggad för tillfället.
Otaggad är jag mest för att jag vaknade i morse och var hostig med ont i halsen så det känns kanske inte optimalt för att tälta.

Men what to do? =P



När man sitter på mammas dator så finns det massa massa massa gamla bilder så jag tänkte bjuda på några riktigt hemska ;)


Ewe, du får slå ihjäl mig när du kommer till umeå men jag tycker du är förbannat snygg på den här bilden ;)

Jag och Sara, hahaha, som fiskar ;D


Lillebror och jag

Tror att alla bilder är från 2005

Hohoho

Andreas och jag.. ojojoj vad gammal bild.. Hahahaha! Undrar om det är 2004 kanske?
Fler bilder kommer vid mera tid ;) Tjingeling!

1 kommentarer

Evelina

01 Aug 2010 23:09

Va inte dom här bilderna tagna när vi gick skola ihop och vi sov hos din pappa? Va inte de i typ 6-7? :O :P

Kommentera

Publiceras ej