Hur mår du?

1kommentarer

Får frågan hela tiden omhur jag har mått, jag har mått skit. Jag mådde illa dygnet runt i över två månader och hade ingen ork till någonting. Graviditet är ingen sjukdom - men det kan te sig som det.
 


Andra frågor som folk ställer är om jag är sugen på någonting speciellt, om jag har några cravings.
- Det som jag är sugen på mest hela tiden är vatten, vattenmelon och frukt i allmänhet samt även kräftor. Nu senate veckan har jag varit sugen på ostkrokar också.

Finns det någon mat jag absolut inte äter?
- Grillad mat som förut var min favorit står jag inte ut med lukten av. Det är jätte tråkigt men det går bara inte. Jag hade aldrig trott att saker kunde lukta så olika bara sådär. Men så är det, soppåsen kan jag inte gå nära för det luktar skunk enligt mig.



Två dagar kvar till vi flyttar  och nu är det bara två golv kvar att göra men det är lika bra att vänta med tills i morgon då vi fått ut alla grejer.

Nu ska jag ta och släpa mig till köket och göra mig en macka. Mumsmums.
Tjing!

1 kommentarer

Jenny

24 Jul 2010 21:33

Åh - grattis! :D När är den lille/lilla beräknad? :D

Kommentera

Publiceras ej