Tandvärk och tandläkarskräck

0kommentarer

igår fick jag sjukt ont i en tand, jag tror det är för att jag håller på få en visdomstand. Usch! detta i kombination med en trasig tand är inte att rekomendera fatiskt. Den trasiga tanden hade jag tänkt ta tag i så fort vi flyttat upp till umeå - detta för att sjukvårdspersonalen är så fruktansvärt otrevlig här! Att jagsedan är rädd för tandläkaren från början gör ju inte att det blir enklare att gå till någon som är otrevlig. Men nu har jag så ont så jag måste gå i alla fall. Fick tid 07.30 i morgon så då får vi hoppas att dom antingen lagar helvetet eller drar ut den - för så ont har jag i den att jag hellre låter som dra ut tanden än att fortsätta ha ont en dag till. Blä!

Ja just ja, jag kan inte tugga heller för den dumma tanden så nu får jag leva på youghurt och nudlar tills i morgon. BLÄ!

Hmm,, vad possitiv jag lät.

Hur är det med er annars då?

Nu har mr R 8 jobbdagar kvar och sen är det semester som gäller. Skönt att vi får en vecka ihop att packa. Mitt nya mål är att packa en låda om dagen. Vi får hoppas att jag håller det.

Jag jobbar vad jag vet nu iaf två dagar den här veckan tisdag och onsdag 11-16.15 så himla skönt! =D Hoppas att det går bra hos tandis i morgon så jag kan jobba sen..

Vad är det mer som hnder i mitt liv då? Hmm... det är otroligt mycket hela tiden och jag glömmer för det mesta bort att berätta saker för er. Men men.. tre veckor kvar till umeå =D Jag längtar ihjäl mig. Känns så jämarns bra att det blir av =)

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej