Vår fina soffa

0kommentarer


så här såg tyget i vår soffa ut. Jag har hela tiden sagt att jag ska ta ett kort på klädseln för att kunna visa hur hemsk den var men mitt minne är som det är. Så här såg soffan t i alla fall. Nu har jag skänkt bort den + våra fotöljer och ett bord o lite stolar så jag är nöjd. Bye bye hemska vidriga äckelsoffa! =P

Igår så var jag in till götebrg och träffade först julia och sen maddo. Satt länge och väl och försökte få en vettig bild på julia, detta vart den vettigaste =

hahaha, så söt :D Det var i alla fall mycket mycket trevligt att träffa henne igen innan jag flyttar. Vi skildes åt vid åtta på kvällen och då begav jag mig hem till Maddo där det vart att sitta o snacka lite skit i några timmar. Vid elva begav jag mig mot centralen och kom hem vid kvart i ett på natten. suck att man ska bo så långt bort. Men snart så =D

Tjing

Kommentera

Publiceras ej