Borttappade kablar

0kommentarer

Ååååh hej och hå!

För det första så har jag tappat bort min kabel till  telefonen så jag kan inte föra över några bilder till datorn. Antar att det är straffet för att jag skjutit upp det så länge :P

Jonatan kom hit i tisdags (jag och Jonatan gick tekniker året ihop) och stannade tills igår. I tisdags så gick vi på Universeum och på Liseberg och det var himla roligt. Jonte vann en rosa anka med röd rosett åt mig som heter Jonna och är Jontes alterego ;D Och jag vann en orange ko som heter Buddy.

Igår så kom Richard hem igen , WOHO! Det är hur mysigt som helst att ha han hemma, framförallt för att hans matlagning har förbättrats 10 000 gånger på senaste tiden så det känns lite lyxigt att bli bortskämd med massa god mat av karln.



(Gammal bild på Richard och mig)

Idag så skrev jag omtenta på näringsdelen och jag hoppas att det gick bra. Det visar sig.

Nu ska jag göra mig i ordning och fara och uträtta lite ärenden som :
- Banken
- Köpa blomjord
- Hinna förbi en frisör?
- Slipa köksbordet
- Måla köksbordet
- Måla sista två stolarna
- Plantera om blommorna

jag får se om det hinns med =)


Just ja, Green day konserten var  helt magisk! Det var så roligt och underbart och det var sån stämning! Dom vet verkligen hur man ska få med publiken. Kan även säga att det i början var en rosa kanin som sprang runt "full" på scenen.. hahahaha! Jag skrattade så jag höll på kissa på mig - mamma hade älskat kaninen! =)

Nej nu var det mucket att göra,... Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej