Flytt

0kommentarer

Idag så skulel vi börja flytta och sedan ägna hele helgen åt att konka grejer. När vi är nere och ska hämta nycklarna till nya lägenheten (som ligger 50 m närmare gbg, vill säga på samma gård) så tycker fasighetsskötaren att det verkar ju dumt att flytta när vi ändå snart ska flytta härifrån. Så efter lite dividerande fram och tillbaka så ringde R och fixade så vi helt enkelt behåller lägenheten vi bor i nu.. visst det är högre hyra men ändå - snacka om att det är skönt att slippa bära och konka. Nu kan vi koncentrera oss på att plocka undan allt som inte används i stället och helt enkelt ha alla kartonger klara. Vi är ju inte hemma så ofta så vad gör det?

I morgon så ska vi äntligen på Green Day! WOOOHOOOO! Som jag har längtat! Detta är nog den i världsklass bästa födelsedagspresenten jag fått någonsin. Tusen tusen tusen tack till min underbara mor!

Får hoppas att jag inte har förväntat mig allt för mycket så jag bli besviken bara. Men om det bara är hälften så bra som jag tror så kommer det bli den bästa födelsedagen någonsin. =D

Hoppas ni får en trevlig helg! =D

Kommentera

Publiceras ej