Midsommar-pensionär

1kommentarer

Glad midsommar på er!

Midsommar ala Sandra firades med herrn och två vänner. Vi hade picknik och åt den godaste midsommarlunchen jag kan komma ihåg att jag ätit. Vi satt ute på Tjörn tror jag det hette i ca tre timmar och sen bar det hemmåt. Det tog fröken Sandra cirka tre minuter att totaldäcka i bilen på vägen hem för att sedan dö lite i soffan och sova några timmar. Richard har precis lyckats väcka mig och står nu och lagar mat.. fy vad rolig jag är :P

Kan tala om att dagen till ära så vaknade jag upp med ont i öron, bihålor och hals samt ont i en tand så dagen har visserligen tagit musten ur mig. Jag avskyr att bli sjuk, men bättre att bli sjuk över en helg så man kan jobba om möjligheten kommer på veckorna.

I alla fall så känner jag mig lite seg och fortfarande rätt så trött. R ska kanske iväg till albin och angelica och tillbringa kvällen med dom medans jagfunderar på om inte det bästa sättet att fira midsommar är med en sål pocorn och en dålig film? Jag orkar helt enkelt inte vara social nått mer nu- detta gör dock att jag känner mig som en pensionär. Men så får det vara. Jag är en stolt pensionär på 22 år ;)

trevlig midsommar på er!

1 kommentarer

Maddo

27 Jun 2010 16:22

Hehe, hade du en fin midsommar då? Kramar

Kommentera

Publiceras ej