Nyser, hostar, kissnödig, hostar, nyser, t...

0kommentarer

20100628121 (MMS)

Nyser, hostar, kissnödig, hostar, nyser, törstig och sen rastlös. Jag kan inte sova. Skit. Och så jobbar man i morgon. Det är inte lätt ibland. Men jag ska inte klaga, jobbar hela veckan och min tidigaste dag börjar nio på morgonen. Skönt att man får några kronor i alla fall. Speciellt nu när vi flyttar så behövs ju dom extra pengarna. I morgon så ska jag fara och titta på lite soffor om jag orkaar efter jobbet. Åh det är så roligt att titta på sådant, speciellt när man vet att vi faktiskt har råd att köpa en ny soffa :D Men det blirnästa månad eftersom det känns onödigt att släpa med härifrån, men man kan ju alltid kolla och bestämma sig i god tid :D Jaja, ska änna försöka sova nu igen. Så här mysigt är det att ligga på diagonalen i en 180 säng :D Nattinatt

Kommentera

Publiceras ej