Utlovade bilder

1kommentarer


Hann med en besök på akuten


Hunnit sova hos Underba Maddo


Fara till Norrtälje för födelsedags-/inflyttningsfest

Mys-festa med klasskompisar i Slottskogen


Fara till Umeå och träffa familjen, vännerna och världsbästa Evelina =)


har haft picknik på Maddos "berg" sådär lagomt spontant


Fått en råsaftcentrifug i födelsedagspresent och exprementerat med den


Gjort smörgåstårta åt Mr R.

Varit lyckligare än någonin tack vara den underba födelsedagspresenten som jag fick av min mor. Biljett till Green Day!


Mr R fick en biljett av mig i födelsedagspresent och han tyckte det var den bästa presenten han fått. Score!


Jag provade baka sommarkaka som vart sådär..

Jonatan kom hit och vi hade fullt upp. Liseberg, Universeum, middag på Jensens och Bio.

Jonte vann en rosa anka på Liseberg. Den heter Jonna och är Jontes alterego ;) Helt klockrent. Brevid Jonna sitter Buddy som jag vann =)


Jag har spenderat mycket tid ute i solen (hör och häpna jag har blivit lite brun ;))


har tagit blodprov aldelens ensam. Grät som fan och sen gjorde det inte ens ont, vilken luring :)


Världens roligaste trafikljus :D Jag blir lika glad varenda gång jag ser dom. Dessa finner du i Säffle.


Avslutar med en bild på glasögonormen från lördag kväll.. =)

1 kommentarer

Anna

20 Jun 2010 21:41

vad skoj med massa bilder=)) hur har ni det annars? inte långt kvar till flytten..känns bra va?=)

Kommentera

Publiceras ej