Att spränga sina gränser

1kommentarer


I skolan så står det "Spräng dina gränser" på cemat idag och jag har praat ihop mig med julia för att få hjälp och stöd. Jag har visserligen sprängt mina gränser en miljard gånger om redan i och med att jag läser den här kursen och att jag tog ett jobb på ett gym.

I alla fall, tanken är att jag ska spränga mina gränser genom att gå och ta ett blodprov. Jag är så fruktansvärt rädd för nålar men jag skulle verkligen vilja lämna blod eftersom det är en sån bra grej. Så nu ska jag fara in till stan och träffa upp julia som ska följa med mig när jag gör ett försök. Går det inte så går det inte men jag ska försöka iaf. Har bokat tid och allt. Puh! Jag är redan så nervös att jag kan höra pulsen slå i öronen. :S


Fina Julia som ställer upp som hand-hållare idag =)

Den här veckan så har jag tränat ca 15 timmar på 4 dagar. Jag är omåttligt stoltöver mig själv men jag är samtidigt helt död i kroppen. Nu blir det två dagars vila och sen kör jag igång igen =) Nästa vecka blir nog inte lika mycket träning som tur är. Men några pass ska man nog hinna med i alla fall =)

Måste springa till bussen nu så jag kan ta mitt dumma blodprov :S Blä!

1 kommentarer

Karin

12 Mar 2010 14:00

Det kommer gå bra. Sen så får man presenter när man väl lämnar blod. Så jäla värt :D

Kommentera

Publiceras ej