Dålig uppdatering

1kommentarer

Ja, det har blivit dålig uppdatering nu i veckan på grund av att jag knappt har varit hemma och när jag har varit hemma så har jag inte orkat.

I alla fall. Förra lördagen så var jag och R hos J och H och åt middag. Dom hade även en annan trevlig vän där som åt middag med oss. För mig vart det pestopremiär och jag tyckte faktiskt det var riktigt gott =)

Vi drack vin och pratade och drack lite mera vin och vips så var klockan tre på morgonen. Så det var väldigt skönt att R var nykter så vi kunde fara hem när vi kände fört. =)

Måndag-Tisdag-Onsdag så jobbade jag på förskolan blåsippan här i Lödöse. Occh nu har jag även kommit igång med mitt jobb på fysiken. =) Så tisdag var det att gå direkt från förskolan till bussen för att fara på a-box och på onsdagen så hann jag iaf hem och äta middag med R mellan förskolan och träningen.

I onsdags så sov jag hos Maddo efter träningen. Sötnos som lät mig sova där =) Det var übermysigt att ligga och prata med någon innan man somnar =)

Så igår så var tanken att jag skulle fara på vattengympa för att träna bort min träningsvärk men jag var på så dåligt humör så jag for hem med R i stället. Eller vi for på Ikea och handlade lite nya möbler och prylar =) Lätt den bästa terapin som finns! =)



Ett vitt sidobord och ett nytt soffbord också det vitt. Vårt tidigare soffbord var mycket mindre och svartbrunt.
Så har vi gjrot en tattaromklädning på soffan bara för att slippa se den fula klädnaden. , men vi ska göra det nättre sen när vi ids.

"Riiiiiiichaaaard , vi behöver en bank-bank och en snurr-snurr för att sätta ihop den..."
"Åh, ska vi sätta fast de på soffan nu? Ja men då behöver vi ju pang-pangaren! Vart har vi hett den tror du? =)"

Ibland så är det ganska kul att bygga ihop möbler =)

Nu ska jag sätta mig och plugga lite. tjingeling!

1 kommentarer

Maddo

05 Mar 2010 19:33

ooh, skänk ett svartbrunt bord till oss!! ;) Fint ni fick det! :)



Tack för sällskap på onsdagen. Myspys! =) Det var roligt att ha någon att väcka också :D



Kramar!!

Kommentera

Publiceras ej