Födelsedagspresent *2

1kommentarer



Den 5/6 så spelar Green Day på Ullevi i Göteborg, wohoo! Jag kollade på biljetter för några dagar sedan och har stått i valet och kvalet om jag ska köpa biljetter eller inte. Idag så talade jag med min mor som sa att om jag köpte en biljett så skulle hon betala den åt mig så får jag det i födelsedagspresent(vilket passar helt utmärkt då jag som bekant fyller år den 5/6 =D). Så jag köpte en biljett till mig(från mamma) och en biljett till richard(från mig eftersom han fyller år fem dar innan mig så tänkte jag att det var en utmärkt födelsedagspresent + att det är mer eller mindre omöjligt att köpa presenter till killar i vanliga fall).

Så jejj! Vi ska gå och se Green day i sommar =D Underbart! =D Jag har världens bästa mamma :D

1 kommentarer

Maddo

08 Mar 2010 21:17

Glöm inte ta med dig fröken!! :P ;)

Kommentera

Publiceras ej