Ihopslängda grejjor

0kommentarer

Tjoho mina vänner och allmänt andra som jag både känner och inte känner.

Igår så lyckades jag paja min dator. Idag så har jag formaterat om det och nu är vi up and running igen. Så nu har jag lite snabbt slängt ihop en powerpoint till morgondagens presentation och hoppas på att det ska duga för jag ids int göra nå mer idag.


Idag så vart jag väckt halv sju av att dom ringde från förskolan och undrade om jag kunde jobba. Det tog ett tag för mig att förstå att dom verkligen pratade med mig (trots att jag svarade i telefonen) då jag sovit väldigt dåligt inatt. Jag jobbade 8-16.15 och var ensam personal på avdelningen mellan 8-9 samt mellan 13-16.15. Det var kämpigt att som vikarie behöva vara ensam, men det är ju tur att jag varit där så pass mycket att jag känner barnen rätt så bra.

Nu ska jag kolla på lite hockey med min man och fira att det är måndag innan vi går och lägger oss. Idag firar vi med påskmust! =)

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej