Inte det mest genomtänkta

0kommentarer

Igår så for jag in till Göteborg och spelade biljard med Julia och Hugo samt drack öl. Det var supertrevligt och jag fick lära mig hur jag ska greppa biljardkön på bästa sätt. Richard kom och hämtade mig på Henriksberg vid ett tror jag klockan var och så for vi hem. Då hade Richard jobbat från 06.30 till 00.30. Stackars plutten var helt död.

Vi somnade vid tre i morse och så ringde hans telefon runt sextiden. Han gav mig en puss och sa "du, det blir ingen brunch jag åker iväg och jobbar nu". Eh, ja ha. Typiskt.

Själv så sov jag vidare och vaknade när klockan var 14.20(!). Oj! Det var nog inte det mest genomtänkta jag har gjort det här året. Nu ligger R och snuttar så sött i sängen och jag kan för mitt liv inte somna. Jag har iofs varit lite produktiv och hängt upp massa kläder i klädkammaren och plockat lite här hemma. Skulle vilja diska men av hänsyn till våra surffittor till grannar så låter jag bli.

I morgon så har vi tänkt att vi ska gå och kolla på Alice in wounderland  på 3D så jag har ställt klockan på 10.00 och antagligen kommer jag vara helt död när klockan ringer om jag inte somnar snart(dock är chansen att jag somnar nu näst intill obefintlig tyvärr).

Jag har tyvärr inga bilder från igår kväll men jag bjuder på en liten blandad kompott av bilder ändå =)


Herrn på denna bild heter Micke och är en av Richards kompisar från Säffle. Som det ser ut nu så ska han och någon till (vet inte vem) komma och hälsa på oss nästa helg. Det ser jag verkligen fram emot! =)


Det kan vara otroligt jobbigt att leka i snön - speciellt om man är den som blir kastad i femtioelva snödrivor!


Man är ju inte speciellt fager efter att man har jobbat/tränat ett Challange pass =P Men he bju ja på ;)


Jag är en tönt som älskar att ta kort på blomster. Jag tycker att det är vackert!


Svartvita bilder är som ni kanske har märkt någonting som jag starkt gillar!

Hej, ett mongo! =D

Avslutar med lite färg! Jag är så imponerad av min mobilkamera som tar så otroligt bra bilder! Jag är toppen nöjd med min Satio!

Kommentera

Publiceras ej