Separata sovrum

0kommentarer

ja nu är jag less. Försov mig idag IGEN! Och detta fenomen beror inte på att jag är van vid min veckarklocka elelr att jaglägger mig särskillt sent utan för att richard ligger och snoozar på morgonen(med tre larm som låter olika) så jag blir van vid ljudet av ringande klockor och hör då sedan inte min egen. Detta har varit på tapeten tidigare att vi får helt enkelt sova i skilda rum om han inte kan låta bli att snooza. ja kan faktiskt inte försova mig mer nu.

Så nu ska jag kolla på blocket om jag hittar en extrasäng som vi kan ställa i "lasses" rum så slipper man sova i soffan.

Annars då? Jo jag har läst ikapp det jag tror jag missar i skolan, jag har skrivit ut information till projektarbetet, jag hålelr på med matdagboken och jag kommer kanske kanske bli klar med köksbordet innan år 2010 är slut. Dessutom så har jag tappat mitt träningskort. Tror jag glömde det när jag var  på vattengympa i torsdags.. inte bra =/ Det är inte min tid just nu.. allt går verkligen felt hela tiden =/ Suck.

Hur är eran måndag?

Kommentera

Publiceras ej