skit,piss och helvete

0kommentarer

uh, installerade ett nytt antivirus-program på min dator igår. Allt funkade helt utmärkt tills jag startade om datorn. Då fick den för sig att doga. usch. Aja får la ta och formatera datorn ännu en gång och hoppas på det bästa. Dock är det förbannat surt när man inte hunnit spara över sina arbeten på usb och hela datorn pajar. åh! Morr morr morr.

Aja.

Sen så tror jag att jag kommer lyckas med bedriften att jobba ihjäl mig snart. Jobba på ena förskolan idag igen. Fortsätter det så här så får jag en dräglig ekonomi ju... och så kanske det blir möjligt att resa i sommar ändå =) Men usch så trött jag är i kroppen. Jag skulle verkligen behöva sova lite mera. Puh!
jajaja, man får vara glad att man får jobba i alla fall =) 8.00-16.15 idag. Så nu kaffe och se på tv en timme.

Tjingeling! 

Kommentera

Publiceras ej