Till er alla : Grattis på lördagen!

3kommentarer

I dag så jobbar R, dock verkar det som att han mest sitter och sover.. Men men, det är ju bra att han får jobba lite nu när jag behöver nya glasögon och Betsy har fått för sig att gå sönder en massa.

Han klev upp halv fem och jag vaknade då med, försökte somna om och efter en timme så gick det vägen. Klev upp igen vid åtta och gick upp och åt frukost. Känns lite jobbigt men nu har vi börjat med en ny delkurs, mat och hälsa heter en. Så vi ska skriva matdagbok nu i 4 dagar och jag väljer att börja med min idag. Dock så får det bli träningsdagbok i samma så man har koll på vad man gör av med också =) Inkomster och utgifter.

ca 08.15 3 wasa sport med smör och rökt skinka samt en kopp varm oboy ca 2 dl.

11.15-12.15 Krafttag/bodypump och ca 1 liter vatten

ca 12.30 en gainomax recovery med smak av hallon

ca. 14.45 Två skivor vattenmelon + en flaska vatten

ca. 17.00 6 st fiskoinnar, 2 potatisar ca 1 dl sås
ca 18.00 ca 100 g frysta hallon + 1 dl vispad grädde

Kommer att uppdatera detta inlägg senare om hur resten av dagen ser ut i mat. =)

Nu ska jag iaf lägga mig i badet med vattenmelon, vatten och greenday på okristligt hög volym och bara ta hand om mig själv! =) Senare så ska jag kanske kanske gå ut med Alex the man och Alice. Får se om Richard orkar följa med men eftersom han mer eller mindre har sovit på jobbet hela dagen så borde han ju orka tycker jag ;)

Annars så blir det en hemma kväll med vin och mys =)

Badet lockar.. Tjingeling raringar! =D


Update : Fy tysan vad mycket man äter på en hel dag :S Uuuuh, kul att sitta och skriva upp allting. Näe jag tycker inte det. Men detta kanske är totalt ointressant för er så resten av dagarna så håller jag mig till att anteckna på mitt papper ;-)

3 kommentarer

Maddo

28 Mar 2010 11:25

Fasiken, det är ju hemskt det här! Inte nog med det, man blir ännu mer hungrig!!

Maddo

28 Mar 2010 12:57

Det verkade du haft också gumman. Trevligt alltså!



Jaa, usch! Det är hemskt. Så hemskt att jag var tvungen att blogga om det! Jag tror jag bestämmer mig för att baka hellre än träna idag. Kursen tar kål på mig och baka är terapi. Bara fem veckor kvar... GAH!



KRAMAR I MASSOR!!!

Anna

28 Mar 2010 13:15

haha! jag satt och skrev upp varje dag vad jag åt i två veckor.. men sen fick det banne mig vara! för gud så tråkigt det var! Och jobbigt!:)

Kommentera

Publiceras ej