Träning

2kommentarer

Nu har jag ätit middag som jag hade med mig och surfat runt lite. Borde väl egentligen sätta mig och skriva klart skolarbetena men jag ids inte. Okej kanske lite iaf.

Ska iväg och träna 18.00 , A-box som vanligt på tisdagar.

Eftersom vi vart klar med alla redovisningar idag så blir det inget i morgon och då har jag bokat coreboll klockan 12 och planerar även att gå på afro power dance efter. Sen ska jag fara och träffa min mammas kusin som bor här i göteborg. Det är lite spännande. Så har jag bytt bort mitt challange-pass som jag har i morgon kväll så då kan jag mysa med gubben och förhoppningsvis tvätta i morgon kväll =)

I stället för challange i morgon så kommer jag att ta krafttag på lördag förmiddag och det känns ganska bra faktiskt. Roligt att variera sig och att dessutom få tummer ur och träna på en helg. =)

Ja, det var väl allt för mig.. skriver väl mer sen om jag blir uttråkad igen ;)

2 kommentarer

paulina

23 Mar 2010 17:34

Tackar för den stärkande tanke. det kan jag verkligen behöva

Anna

24 Mar 2010 08:40

vilken hurtbulle du har blivit nu=)

Kommentera

Publiceras ej