Tränings-abstinens

2kommentarer

Den här veckan har jag tränat en hel del. Ca 15 timmar på 4 dagar. idag har jag inte tränat någonting eftersom jag lovat min kropp en vilodag. När jag satt på bussen på väg hem från göteborg så fick jag sån sjuk träningsabstinens att jag vart tvungen o kliva av bussen en hållplats tidigare så jag åtminstonde fick mig en promenad.

Jag och richard har knappt träffats någonting den här veckan och det känns jätte tråkigt. Därför har jag verkligen längtat till idag så att vi skulle få en kväll bara för oss själva och umgås. Meeen, då ska richard fara och träna.  Så där lagomt vid klockan sex så vi hinner inte äta middag ihop. kul. han kommer mer elelr mindre hem från jobbet och vänder.

Usch. Så nu funderar jag på att fara på styrkeyoga klockan sju, vilket betyder att jag måste gå om typ en minut. Mest bara för att slippa sitta här hemma och vara ledsen över att när det väl är fredag och jag inte jobbar eller har nån skola så har vi ändå inte tid att träffas.

Men jag vet inte. Har fortfarande jordens trningsvärk. Och den där chipspåsen hjälpte inte mot träningsvärk. =/ Hmm... Usch! Jag känner mig på så dåligt humör just nu. Jag känner mig så ledsen! =(

2 kommentarer

Karin

12 Mar 2010 17:19

Chips kanske inte hjälper mot träningsvärk, men det lär ju ha varit gott iaf :p



Sv: Haha ja man kan ju inte mer än försöka lämna :p Mina ådror älskade de däremot. Synd att jag inte får lämna längre bara :(

Maddo

12 Mar 2010 18:35

KRAMAR PÅ DIG! Ta en lugn kväll tycker jag -vet jag att du gör- Imorgon 11:45 ;) Allt är värt en chans! :)

Kommentera

Publiceras ej