Uppdatering

0kommentarer

ja ja ja men hör och häpna så har jag faktiskt ett liv också. :P

Så vad har hänt på sista tiden då?

I lördags så drack vi lite vin och nån öl - vi missade dock att äta middag så vi var grymt bakfylla på söndagen. Låg bakis ända till vi gick o la oss. Usch! Note to self : Ät middag innan du dricker alkohol!

I måndags så hade jag simning med klassen... Fröken hade ingenting att anmärka på angående min teknik. Kändes ju inte fy skam.

Igår så hade jag grym träningsvärk på insidan av låren, usch! Och så hade vi litteraturseminarie. Det gick på ungefär 1½ timme och så följde jag med Julia för att titta på ett skåp efteråt. Det slutade med att hon köpte det och vi fick konka hem det till henne. En buss och två spårvagnar och en massa bärande vart det.

Jobba igår också , A-box, det var jätteroligt trots min träningsvärk. Efter jobbet så for jag och kollade  på ett köksbord som jag hade hittat på blocket och det vart bestämt att vi ska hämta det i helgen. Jag är lycklig!

Idag så jobbade jag på en förskola här i lödöse oc runt lunch så började jag att må illa. Aja det går väl över tänkte jag. På eftermiddagen så kräktes ett utav barnen och fick fara hem. jag mår fortfarande illa men har iaf inte spytt än. Skulle ha jobbat på Fysiken men då jag känner mig magsjuk så vågar jag inte chansa. Usch. Uppdaterar lite senare ikväll med lite bilder.

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej