Grattis på din Vardagsdag!

1kommentarer



Ett jätte-vardagsdags-grattis till dig min vän! Läs gärna hennes inlägg om Hälsa, det var vajjert skrivet! =)

Hoppas du får en helt underbar vardag! =)

Nu har det hänt grejer, eller kanske inte hänt men jag har gjort en del grejer i alla falll. =)

I söndags så förlorade jag min 3D-oskuld. Jag och R var och såg Alice i Underlandet. Jag lyckades göra tabben och boka den på svenska men det gjorde inte så mycket, den var riktigt bra ändå. Men jag ser fram emot att den kommer ut på dvd så vi kan köpa den. Får ju ändå säga att jag inte var allt för imponerad av 3D effekterna - hade lika gärna kunnat se den vanligt tror jag.



Och så skämde jag bort mig själv i söndags igen, den här gången med Lila tulpaner. Jag tycker det är så otrroligt trevligt med färska blommor på bordet. Synd bara att jag bara har en vas annars hade jag haft blommor i fler än ett rum. Men det kanske är bra för min ekonomi att jag bara har en vas :P Men om man tänker efter. Tio tulpaner kostade 39 kronor och dom är fina i nästan en vecka, så ca 200 kr per månad om man köper blommor varje vecka. Det kan tyckas vara mycket men jag tycker att det är överkomligt. Hellre blommor än godis! =)



Igår så var jag ute och promenerade med Angelica också. Det var så himla skönt att få gå på bar asfalt igen. Jag känner mig som i ett lyckorus :D Sen på kvällen så var jag med R till hans gym och tränade. Jag är verkligen ingen gym-människa. Jag blir så uttråkad så fort och så tycker jag det är jobbigt att folk kollar på en. :S Usch! Men det possitiva är iaf att jag sprängde en av mina gränser genom att fara och träna med richard och hans vänner =) Duktig sandra!

Och framförallt, duktig Sandra som klev upp 05.03 och gjorde kaffe samt havregrynsgröt med grönt äpple till både mig och richard. Jag åt upp nästan hela min protion med gröt! =D (okej det tog ca 40 minuter men jag åt i alla fall lite!)

1 kommentarer

Maddo

09 Mar 2010 08:14

Aaaw, tack gumman! <3 Kärlek på dig! Ses snart! :)

Kommentera

Publiceras ej