Fredag

1kommentarer

Igår så ko m Richard hem från landskrona.. det var trevligt men ändå inte eftersom han väckte mig och sen kunde jag ju så klart inte somna om. Typiskt. Men men, efter lite varmt vatten så gick det tillslut.

Idag på dagen så var jag in till skolan och pluggade med maddo.. alex var tyvärr sjuk =( Stackarn - den killen har nog det sämsta imunförsvaret någonsin. Det är till och med sämre än mitt utan att ens överdriva. Usch!

Iaf så kom jag hem lagomt runt kvar över ett idag - då tyckte Richard att vi skulle fara o handla och panta burkar och fixa lite så sagt och gjort. Vart köpt massa god frukt (satsumas, vattenmelon som jag längtat efter hela dagen och vindruvor fyller nu mitt kylskåp) och lite mat för att överleva helgen och kommande vecka.

När vi kom hem så ringer så klart Richards jobbtelefon.. suck.. så ja, han är i göteborg och jobbar ikväll och jag kunde inte vara mer ledsen! Varför varför varför? Usch! Jagär less på att vara ensam nu! Det räcker!

1 kommentarer

Maddo

21 May 2010 19:36

Wiiiie, vattenmelon!! Katarinak om hem med annanas och det är mitt firande! :D



Tack för idag gumman! Kramisar!

Kommentera

Publiceras ej