Inte så kry

3kommentarer

Mitt imunförsvar är kasst. Jag känner mig inte riktigt kry idag helt enkelt. Har till och med sovit mitt på dagen för att jag helt enkelt inte orkade vara vaken.

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från tiden som har varit men det blir inte så många som jag tänkt från början då jag inte orkar sitta vid datorn. Jag sparar all energi åt skolarbetet nu...


När man bildar hög är det viktigt att komma ihåg att den minsta ska vara underst!



M
ånga goda middagar har hunnit ätas


Det har skrattats med goda vänner en hel del. =)


En gaspedal har tappats bort och hittats igen...



Vi fick klä ut oss i skolan ochlaga lite mat =)


Vi har lekt med kakor som vi tyckt sett ut som gubbar...

Det har haglat mitt i vårvärmen

Ännu fler goa stunder med fina vänner

Och jag fick underbart vackra rosor av min älskade fästman.

Lite bilder.. =) Håll till godo =)

3 kommentarer

anna

03 May 2010 18:58

Kul med massa bilder!:) Hörrudu! När skulle du komma förbi norrtälje? :)

Anonym

04 May 2010 00:02

En himla massa maddo där! :D och alex! =)



Tack för dina ord gumman, de betyder massor! <3 Såg att du hade ringt tidigare. Är fortfarande i en period av att inte ha ljudet på mobilen och knappt svara alls... känner mig inte helt hundra.. :( Måste jobba på min självkänsla..! Kramar!

Maddo

04 May 2010 00:03

GAH! JAg skrev förra kommentaren.. :D

Kommentera

Publiceras ej