Norrtälje

0kommentarer

Har en låt på min telefon som om jag kommer ihåg rätt(orkar inte hämta telefonen och kolla) heter Norrtelje hel och är så himla rolig. Jag skrattar varenda gång jag hör den samtidigt som jag faktiskt saknar Norrtälje och folket där.

Igår så åkte jag och R upp till Norrtälje för födelsedags- och inflyttningsfest hos Jenny och Micke. Det var så himla trevligt att träffa alla underbara vänner igen och vad som var ännu mer underbart var att R faktiskt hade riktigt trevligt.

Jag var dock en torris som vanligt och somnade vid halv tolv(!). Haha! Så patetiskt att man inte orkar hålla igång en hel kväll längre, borde nog fundera på att pensionera mig? Vad tycker ni? =)

Som vanligt så var det de där med bilder då.. ja jag har några men näe jag orkar inte. Ska försöka flörta med Anna och Jenny och se om jag kan få lite bilder från dom också - jämarns vad dom damerna springer runt med kameran i högsta hugg hela tiden. Hahaha! =D


Nej nu ska jag sova. Två dagar kvar i skolan.. oooh, nervositeten!

Kommentera

Publiceras ej